כיצד נקבע תשלום חגים ופנסיה לאחר 3 חודשים של עבודה?

|

תשלום חגים ופנסיה

מורד 18/10/21
שלום, שוב! לא ברור לי, לא היבנתי את התשובה הקודמת.
**לפי מה שידוע לי אני אמור לקבל תשלום חגים אחרי 3 חודשים. אם יש לי תלוש עבודה חודשי 6+7+8. זה אומר שמגיע לי תשלום חגים בחודש הרביעי בחודש 9. נכון?
או חייב להיות חודש 6 חודש עבודה מלא?! מה1/6 ?כדי לקבל את החגים?
או מספיק שיהיה לי 3 תלושי שכר ואז כן מגיע לי תשלום חגים אחרי זה?

2. תשלום פנסיה (יש לי קופה פעילה)- אם כבר יש לי 3 תלושי שכר. לא אמור לקבל בחודש הרביעי דמי פנסיה רטרו? או חייב להיות לי 90 ימי עבודה מלאים?


תודה

המשך תשובה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 20/10/21
הכוונה שאם התחלת לעבוד ב 20/6 אזי 3 אזי הזכאות תהא החל מתאריך 20/9/

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן