האם המעסיק יכול לטעון שהבונוס שולם במקום דמי הבראה?

|

תשלום דמי הבראה

גבי 29/07/12
אני מפוטר ע"י מעסיק במקום שעבדתי כ שנה ו10 חודשים.
בתקופה זו לא קיבלתי את דמי הבראה , אבל מה שכן בסוף השנה הקלנדרית (ינואר) קיבלתי בונוס (שניתן מרצונו של המעסיק וזה נרשם בתלוש כ"בונוס" )

השאלה שלי היא האם באם אדרוש דמי הבראה על כל התקופה יוכל המעסיק לטעון שבשנה הראשונה הם כבר שולמו כאותו ה"בונוס" ?

האם יש חובה לשלם הבראה

עו"ד אחז אגם 30/07/12
גבי שלום,למעביד יש חובה לשלם הבראה ו"בונוס" איננו הבראה ושום בית דין לא יכיר בכך.אחז אגם, עו"דמנהל פורום דיני עבודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן