האם מגיעים דמי הבראה לאחר פיטורים שנעשו כדי להימנע מתשלום זכויות סוציאליות?

|

תשלום דמי הבראה אחרי שנה

יאיר 01/08/12
שלום, פוטרתי לאחר שנה (בדיוק, תחילת עבודה 1/8/11 פיטורים 31/7/12)כדי להמנע מתשלום פיצויי פיטורין וזכויות סוציאליות.האם מגיעים לי 5 ימי הבראה מהמעביד, למרות שלא המשכתי לעבוד מעבר לשנה הזו?

פיטורים כדי לא לשלם זכויות סוציאליות

עו"ד אחז אגם 01/08/12
יאיר שלום,בתי הדין כבר הכירו בפיטורים שכאלה כלא חוקיים המעביד נדרש לשלם סכומים מלאים כאילו העובד השלים שנה.אחז אגם, עו"דמנהל פורום דיני עבודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן