איך מחלקים את הוצאות ועד הבית בין דיירים עם חלקים שונים?

|

תקנון מוסכם

אורנה 02/05/14
שלום -אנחנו 4 דיירים בבניין  ואני בקומה 4 אמורה לשלם יותר מהשאר כי דירתי גדולה יותר -לפי התקנון החלק שלי הוא 25/88 ושאר הדיירים הוא 21/88 -איך מתחלקת ההוצאה של הסכום על סך של  775 שקל ?? כל אחד אומר לי משהו אחר ואני דאי מבולבלת - תודה  מראש

תשלום ועד בית

עו"ד תומר שזר מנהל 03/05/14
לדעתי  220 ש"ח לחודש.

25 כפול 775 חלקי 88.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן