מי אחראי על תיקון סתימה בצינור ניקוז בגג צמוד?

|

תיקון סתימה בניקוז

אילה 05/11/09
אני גרה בבניין בן 2 קומות. הגג מוצמד לבעלי הדירות בקומה השניה. מי אמור לשאת בעלות של תיקון סתימה בצינור ניקוז? האם ועד הבית או הבעלים של הדירה אליה מוצמד הגג?

תיקון סתימה בניקוז

יואל 06/11/09
השאלה היא שאלה רטורית.
את אומרת שהגג צמוד לדירתם,אז התשובה ברורה..
הרכוש שלו.לכן כל תחזוקת הגג,כולל מרזבים,חלים על המחזיקים בו.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן