זו שאלה הנוגעת לדמי אבטלה. פני לפורום ביטוח לאומי.

|

תוקף מכתב פיטורים- בעיתי

דניאל 14/09/09
שלום,
שאלתי היא כזאת:
בהנחה שפוטרתי מעבודתי, קיבלתי מכתב פיטורים ,ומיד (יום אחרי ) התחלתי לעבוד בעבודה חדשה.
אם(בהנחה) הלכתי באותו יום של הפיטורים ללשכת התעסוקה ונרשמתי שם פעם אחת, ויום אחרי זה כבר התחלתי לעבוד האם תוקפו של המכתב לשנה , ????.
אם יש בידי מכתב פיטורים ומצאתי עבודה חדשה יום אחרי הפיטורים האם אני יכול ללכת ללשכה חודש אחרי שפוטרתי , ומכתב הפיטורים יהיה תקף לשנה ?... (בזמן שאני עובד)

זו שאלה הנוגעת לדמי אבטלה. פני לפורום ביטוח לאומי.

עו"ד רענן קריב מנהל 15/09/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן