האם מעביד יכול לתבוע חברת ביטוח בגין דמי פגיעה ששולמו לעובד?

|

תביעת צד שלישי בגין החזר דמי פגיעה

שרון 10/03/16
עובד שלי נפגע בתאונת דרכים בתוך שטח המוסך בשעה שהלך לבצע טיפול ברכב של העבודה . כתוצאה מהפגיעה הוא נעדר מהעבודה ואני שילמתי דמי פגיעה לביטוח לאומי עבור 12 ימים בסך 2630 ₪.

שאלתי היא האם אני כמעביד יכול לתבוע את חברת הביטוח של הרכב בגין דמי הפגיעה ששילמתי  ?

 

בוודאי

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 13/03/16




בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן