האם מגיעה מתנה לחג לעובדת בתאונת עבודה?

|

תאונת עבודה שי לחג

רוני 18/09/17
שלום רב
אני 18 שנה עובדת באותו מערכת.  בחברה בד שהיא של מגזר ציבורי. לצערי במשך שנה אני בתאונת עבודה מחלימה בבית .
שאלה: האם מגיע לי מתנה לחג?
תודה וחג שמח

זכאות למתנת חג

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 18/09/17
שלום רב, במידה ועדיין מתקיימים יחסי עבודה אני לא רואה סיבה שלאו. האם החברה נוהגת תמיד לתת מתנות לחגים ? במידה וכן ואת נכללת כחלק מי מנין ומצבת העובדים - אני לא רואה למה לא מגיעה לך. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן