מי אחראי במקרה של תאונה שנגרמה מפתיחת דלת רכב בתחנת דלק?

|

תאונה של פתיחת דלת נהג בתחנת דלק . מי אשם?

איציק GTI 21/11/10
שלום רב!עצרתי לתדלק ונעצרתי במשאבה הקדמית פתחתי את הדלת ממש קצת ואחרי 2 שניות נהג רכב ניסה לעקוף והוריד לי ביס מהדלת.המזל שלא קרה כלום , אך איך אפשר לדעת במקרה כזה על מי נופלת האשמה ובמידה ואני אשם במקרה , מה ניתן לטעון להגנתי?

לכל אחד מכם יש אחריות תורמת.

יעקבי 22/11/10
לך, שלא הבטת במראת הצד טרם פתיחת הדלת.
לאחר, שנסע צמוד מדי ולא צפה שעלולה להיפתח הדלת.

זה לא משפט רצח

מיקו 22/11/10
מה זאת אומרת " במידה ואני אשם במקרה ,מה אני יכול לטעון להגנתי"
אתה לא צריך לטעון כלום ,לשלם ,ולהמשיך בחייך.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן