ממתי סופרים ש.נ בעבודת לילה?

|

שעות נוספות עבוק עבודת לילה

05/10/16

שלום,
במשך שנים עבדתי כסטודנט בעבודת לילה מהערב עד הבוקר. לאחרונה גיליתי כי לפי חוק יש לשלם עבור עבודה זאת שעות נוספות כבר מהשעה ה-8, ולא ה-9 כבעבודת יום.
מאחר ששום אדם שדיברתי איתו לא הכיר את החוק, ובדיעבד הבנתי כי גם מקומות קודמים שעבדתי בהם עבודת לילה לא כיבדו אותו, ולשאלה:
האם יש סייגים לחוק, במיוחד עבור עבודה בתחום האבטחה, שאינני מכיר?
בנוסף, האם יש מניעה להגיש תביעה בנושא על ימי עבודה מלפני שלוש שנים+, כאשר ההתפטרות והפסקת העבודה קרו בחצי שנה האחרונה?

תודה.

ממתי סופרים ש.נ בעבודת לילה?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 06/10/16
מיכאל שלום,
עבודת לילה היא עבודה בין השעות 22:00 ל-06:00.
אכן, כמו שציינת, חוק שעות עבודה ומנוחה קובע שיום עבודה בעבודת לילה יהיה בן 7 שעות והחל מהשעה ה-8 מדובר בשעות נוספות.
אין כל סייג בעניין.

ההתיישנות היא 7 שנים. אתה יכול לתבוע היום על התקופה שציינת בשאלה.

לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכת גמר חתימה טובה,

בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן