האם אוכל לקבל את רישיון הנהיגה שלי ללא תנאים לאחר שלילת רישיון לחודש?

|

שלילת רישיון לחודש

רונן 19/04/10
בית משפט לתעבורה בירושלים שלל את רישיון הנהיגה שלי למשך חודש ימים בעקבות תאונה שאירעה ב 23.3.08 האם בתום תקופת השלילה אני יכול לקבל את רישיון הנהיגה שלי ללא תנאים ?

כן

דוד, מתנדב בתנועה 20/04/10
הצרות מתחילות רק אחרי שלילה לשנה
אם אתה נהג חדש, צפויות לך צרות מצד רשות הרישוי
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן