האם ניתן להפעיל שלילה מותנית לאחר סיום תקופת התנאי?

|

שלילה מותנית

סמיון 26/01/10
שלום היה לי שלילה מותנית במשף שני שנים שבוע אחרי ששלילה נגמרה על פי תעריף ביצתי עבירה דומה העם שופט יכול לעפיל לי אותה

תשובה

אורן המקורי 26/01/10
אם בצעת את אותה עבירה בתקופת התנאי הרי שהוא בר הפעלה אם העבירה בוצעה לאחר תום תקופת התנאי - נמחק ואי אפשר להפעיל.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן