מהי כמות ימי החופשה המגיעה לעובד לאחר 4 שנות עבודה?

|

שאלה

אני 10/01/17
שלום
עובד בחברה 4 שנים במישרה מלאה 5 ימים בשבוע 9 שעות ביום כולל הפסקה של חצי שעה.
בחודשיים שלושה האחרונים אני מקבל חופשה 0.91 במקום 0.83 שהיה עד כה.
הבנתי שעכשיו מוסיפים 2 ימי חופשה בשנה לכל העובדים.
אחרי 4 שניםשל עבודה אהיה זכאי רק ליום חופש אחד בחודש?

צבירת ימי חופשה

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 11/01/17
שלום,
אכן, עובד בשנתו החמישית לעבודה זכאי ל-16 ימי חופשה (ברוטו). למי שעובד 5 ימים בשבוע מדובר ב-12 ימי חופשה נטו, כלומר, יום בחודש.

לרשותך בכל שאלה נוספת,

בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן