מי אמור להודיע למעסיק על תביעה - עורך דין או בית המשפט?

|

שאלה- תביעה

ירון 16/01/12
ברגע שמגישים תביעה נגד מעסיק לבית המשפט (באמצעות עורך דין).. מי אמור להודיע למעסיק על התביעה - העורך דין שלי, או בית המשפט?למה בעצם העורך דין אמור להודיע למעסיק על התביעה? זה לא התפקיד של בית המשפט?

הודעה למעסיק על הגשת תביעה

עו"ד עדי פריאנטי 16/01/12
ברגע שיש לתובי או לנתבע ייצוג המייצג חב בשמירה על תקנות בדרי הדין ואלה חלק מהתקנות.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן