האם נכון שדו"ח אוטומטי ניתן רק בגין מהירות מופרזת, אי שמירת מרחק ואי ציות לרמזור?

|

שאלה לגבי מצלמה אלקטרונית

orit 07/06/11
האם נכון שדו"ח אוטומטי, כזה שרשום בדו"ח: "העבירה שבדו"ח צולמה ע"י מצלמה אלקטרונית" ניתן אך ורק בגין 3 העבירות הללו:
א. מהירות מופרזת.
ב. אי שמירת מרחק.
ג. אי ציות לאור אדום ברמזור.
או שמא יש עדכון לתחום העבירות עליהן ניתן לשלוח דו"חות על סמך מצלמה אלקטרונית - כגון העניין עם נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית?
תודה.

א' ו-ג' נכונים, כנ"ל גם לגבי נת"צ

עמית 08/06/11
אין כיום מכשיר הבודק שמירת מרחק.מד המרחק שהיה קיים בשימוש משטרתי, נפסל ע"י ביהמ"ש ואינו בשימוש עוד.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן