האם יש מס רכישה או מכס על רכישת שעון מאמזון בארה"ב?

|

רכישת שעון מאתר אמזון שבארה"ב

משה דרך-חיים 04/08/14
שלום רב, 

רכשתי שעון מאתר ANAZON ארה"ב בשווי של 100 דולר ועוד כ- 50 דולר על משלוח.

האם חל עליי מס רכישה/ מכס? ואם כן כיצד עלי לשלם זאת? והאם לאחר תשלום המס החבילה תגיע לדואר הרגיל אליו אני מקבל מכתבים רשמיים?



תודה רבה מראש

מס על רכישות בחו"ל

06/08/14
את הדרישה, אם תהיה כזו, לתשלום מכס על רכישות בחו"ל באתרי מכירות תקבל בעת שחרור "הסחורה" בסניף הדואר.



 המכס בד"כ לא מתעסק עם קניות בסכומים נמוכים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן