-

|

קבלן הוצל"פ

נורית 16/02/10
שלום,אני כרגע עובדת כחוקרת פרטית, הייתי רוצה לדעת איך אני יכולה לקבל רישיון של קבלנית הוצל"פ האם אני יכולה להיות עצמאית? או עובדת של רשות האכיפה והגביה? ומה צריך לעבור בשביל זה? אשמח לתשובה

-

- 17/02/10
-
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן