האם אני זכאית לצבירת סוציאליות מלאה למרות העדרות ממושכת מהעבודה?

|

צבירת סוציאליות

גלית 10/03/17
אני עובדת במשכורת חודשית
נעדרתי מהעבודה לשבועיים  עקב מחלה באישור רפואי אך לא שולמו לי ימי מחלה עקב יתרת אפס וזה בסדר.
השאלה שלי: האם בצבירת הסוציאליות מחלה וחופשה אני אמורה לקבל באופן יחסי  או מלא? כלומר האם אקבל תוספת של 1.5 ימי מחלה ו- 1 יום חופשה כמו בחודש עבודה מלא ללא העדרויות או  0.75 מחלה  ן0.5 חופשה בגין מחצית חודש, 
תודה.


צבירת סוציאליות

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 12/03/17
שלום רב
יש לבחון את הנתונים אך על פניו נראה שאת זכאית לצבירה רגילה

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן