האם ניתן להגיש בקשה להפטר בפשיטת רגל לאחר חצי שנה?

|

פש"ר

דוד 12/03/11
פשיטת רגל. הליך פשר הוא מסובך ואינו מובן. ממה שקראתי והבנתי הליך פש"ר נמשך 3 שנים ורק לאחר 3 שנים ניתן להגיש בקשה להפטר.. האם זה נכון? כי עו"ד שניפגשתי עימו טען שאפשר להגיש בקשה להפטר אחרי חצי שנה. והוא מדבר כאילו 100% אני יקבל הפטר עקב המצב שלי שאני בן 22 ובעל 150 אלף בחובות למספר בנקים- זאת עקב נפילה של העסק המשפחתי

האם ניתן לקשת לפש"ר ללא עו"ד

דוד 12/03/11
מכוון שאין באפשרותי מבחינה כלכלית לשכור עו"ד ממה שהבנתי עלויות של עו"ד לפש"ר הוא בסביבות 8,000 ש"ח לא כולל אגרות רבות שיש.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן