האם שליח רשות הדואר מהווה המצאה משפטית כדין של כתב תביעה?

|

פרוצדורת שליחת כתב תביעה

עו"ד צעיר 10/07/19
בס"ד
שלום רב,
הגשתי כתב תביעה, אבקש לדעת האם שליח רשות הדואר, השולח את כתב התביעה לנתבע, מהווה המצאה משפטית כדין?
תודה רבה


כן!

שאול 10/07/19

רק תוודא שיש לך אישור שהמסמך נמסר

המצאת כתב תביעה באמצעות שליח מרשות הדואר

עו"ד עינב יונסוף וייס 17/07/19

שלום,

זו אכן מהווה המצאה כדין, יש לוודא שהשליח החתים את המקבל על קבלת כתב התביעה ואם סרב- יש לציין זאת על גבי הכתב (עריכת תצהיר בהתאם). תוכל לשלוח את כתב התביעה אל הנתבע בפקס או בדוא״ל.

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן