האם כדאי להוציא פקודת מאסר ידנית או דרך המשטרה במקרה של אי תשלום מזונות?

|

פקודת מאסר

ליטל 16/12/10
פתחתי תיק בהוצל"פ לגבי אי תשלום מזונות. היתי רוצה לדעת האים כדאי להוציא פקודת מאסר ידנית או דרך המשטרה?

פקודת מאסר

עו"ד שזר תומר 17/12/10
משטרה יכולה להספיק למצב שלך.
אם המשטרה לא תצליח, תבקשי פקודה ידנית.
תומר שזר, עו"ד ומגשר.
מנהל הפורום
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן