באותו הרגע אלא אם צוין אחרת בטופס הפסילה המנהלית

|

פסילה מנהלתית

שמעון 26/01/10
שלום לכולםקבלתי פסילה מנהלתית , מנין הפסילה מתחיל מרגע נטילת הרישיון ע"י השוטר שפסל אותי באותו הרגע או כמה ימים אחרי מרגע החלטת הקצין ? ,אשמח לתשובה מעורכי הדיןתודה

באותו הרגע אלא אם צוין אחרת בטופס הפסילה המנהלית

אורן המקורי 26/01/10
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן