העניין דורש בדיקה עובדתית ומשפטית. מומלץ לפנות ליעוץ.

|

פיצוי ירידת ערך בגלל בניה לגובה שנושקת

אלי 29/12/09
מדובר בכ -3-4 בתים משותפים ישנים בני כ 55 שנה עם רעפים,2-3 קומות , שמאחוריהם היה מגרש ענק יחסית, במרכז ר"ג (רח' סנהדרין), ממש נושקים, מרחק אוירי של כ-4 מטר בין בטון ללבנים ! ,בונים כעת (כמה חודשים) עי גינדי החזקות , מגדלים שסותמים את האויר והשמש. גוש 6158 חלקות 1147 עד 1150. האם ניתן כנראה לקבל פיצוי?
תודה

העניין דורש בדיקה עובדתית ומשפטית. מומלץ לפנות ליעוץ.

עו"ד זהר ארד מנהל 30/12/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן