האם הקבלן חייב לשלם פיצויים בגין איחור במסירת דירה לאחר שינויים?

|

פיצוי בגין איחור מסירת דירה לאחר שינויים

רוני 07/06/14
שלום וברכה,



חתמנו על חוזה ב-07.2012 עם תאריך מסירה ב-28.02.2014.

על פי החוזה והחוק יש לקבלן אפשרות דחייה של 60 יום.

בנוסף בעקבות שינויים לבקשתנו אנחנו חתמנו על דחיה נוספת של 60 יום.

משמע הקבלן צריך למסור את הדירה לאחר 4 חודשים ב30.06.2014 אך הקבלן מעריך שהדירה תמסר בסוף 10.2014



שאלתי היא:

לפי החוק לאחר 60 יום הקבלן צריך לשלם החל מהיום הראשון (רטרו). אך במקרה שחתמנו על שינויים האם הוא צריך לשלם רטרו רק על חודשיים? או כל 4 חודשים? או בכלל לא צריך לשלם רטרו?



תודה,

רוני.

פיצוי בגין איחור מסירת דירה לאחר שינויים

עו"ד ענת קציר מנהלת 10/06/14
רוני שלום,



בגין התקופה של ביצוע השינויים שהינה בהסכמתכם, אין הקבלן צריך לשאת בתשלום פיצויים.



בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן