האם אני זכאית ל-100% פיצויים לאחר פיטורים עם סעיף 14?

|

פיצויים לאחר פיטורים

אלינור 26/11/17
אני עובדת במקום עבודה 3 שנים 
היום הודיעו לי עם פיטורים.
אני חתומה על סעיף 14 בפיצויים.
האם אני מקבלת 100% פיצויים או רק 75%?

תודה

פיצויים לאחר פיטורים

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 27/11/17
זכאותך לקבל 100 אחוז פ"פ. את ענין ההשלמה כן או לאו - יש למבדוק מול גובה ההפרשות (6% מול 8.3%), תחילת מועד ההפרשות ומשכורתייך. בהצלחה.

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן