פיצוים- דיניעבודה

|

פיצויים לאחר חופשת לידה. דחוף.

לי 11/12/09
אני התפטרתי מעבודה לאחר חופשת לידה ואני יודעת שמעסיק לא יכול לפטר אותי. בלי שום קשר לזה מגיעים לי פיצוים כאילו שפיטרו אותי . האם זה נכון ואיפו רשום בחוק? כולל או בנפרד לביטוח מנהלים? חייבת עיצה דחוף. תודה

פיצוים- דיניעבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 13/12/09
אם התפטרת לשם גידול בילד אז את זכאית לפיצויים .

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן