פיצויים למתפטר- דיני עבודה

|

פיצויים לאחר התפטרות

אלעד 22/07/09
שלום רב,

לאחרונה התפטרתי מעבודתי לאחר למעלה מ 4 שנים.
סיבת ההתפטרות היא עקב סיום תואר וקבלה למשרה מלאה בחברה אחרת.
על ההתפטרות הודעתי מבעוד מועד למעסיקי.

רציתי לברר האם מגיעים לי דמי פיצויים.על 4 שנות עבודתי ?
ואם כן - כיצד הם מחושבים ?

תודה רבה,
אלעד.

פיצויים למתפטר- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 23/07/09
לא.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן