חזרה מפיטורין- דיני עבודה

|

פיטורין

מ 13/11/09
שלום רציתי לשאול האם לאחר קבלת מיכתב פיטורין רישמי המעסיק חוזר בו ומעוניין שאשאר בעבודה ואני לא רוצה -
א. האם מבחינת החוק אני חייבת להשאר?
ב.אם אני מסרבת להשאר האם זה פוגע לי בזכויות הפיצויים ?

חזרה מפיטורין- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 14/11/09
לא ולא.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן