דמי אבטלה - בפורום ביטוח לאומי

|

פיטורין

יעל 18/10/17
עובד שקיבל פיטורין ממקום עבודה מרכזי שעבד כל יום אבל יש לו מקום עבודה נוסף שלא עובד כל יום האם יכול להגיש תביעה לאבטלה?
אשמח לכל תשבה

דמי אבטלה - בפורום ביטוח לאומי

עו"ד רענן קריב מנהל 19/10/17


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן