האם ניתן לפטר עובד שנפגע בעבודה לאחר קבלת דמי פגיעה מביטוח לאומי?

|

פיטורין לאחר תאונת עבודה

דודי 09/02/17
האם ניתן לפטר עובד שעתי שנפגע בעבודה (וטרם מלאה שנה לעבודתו) לאחר 3 חודשים  שקיבל דמי פגיעה מביטוח לאומי ?
האם זכאי העובד להמשיך ולתבוע אובדן כושר עבודה מחברת הביטוח של החברה? במידה וניתן לפטרו , האם יוכל עדיין לתבוע את חברת הביטוח בכ"ז, שכן היה עובד בעת קרות המקרה?

פיטורין לאחר תאונת עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 11/02/17
שלום רב, 

ראשית כל עוד אין לזכותו של העובד ימי מחלה ובכפוף לקיום שימוע כדין אין מניעה לפיטורים.
אין קשר לתביעה לאובדן כושר עבודה / את חברת הביטוח של החברה בגין התאונה- ולשם בחינת התנאים לתביעה יש לבחון את הפוליסה וניתן לפנות לפורום נזקי גוף

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן