מומלץ לפנות לעו"ד ליעוץ ותכנון מס

|

עסקת נטו

גיא 13/04/10
שלום אני מוכר את דירתי ועלי לשלם מס שבח כ150000 אלף שקל בערך (מכרתי דירה לפני שנתיים )
הסכום הזה משבש לי את כל התוכניות העתידיות שלי
שמעתי שיש דבר שניקרא עיסקה נטו אני לא עודע עם הבנתי נכון אבל
עם הבית שווה 2 מליון שקל ואני מוכר אותו בעסקת נטו ב- 1.85 ועל המוכר לשלם את כל המסים המסים שהוא משלם זה לפי 1.85 או 2 מליון ( יש כאן למעשה רווח של כמה עשרות אלפי שקלים
האם נכון הדבר ? אני מאוד ישמח לעוד עצות או רעיונות שיעזרו לי במשבר

מומלץ לפנות לעו"ד ליעוץ ותכנון מס

עו"ד זהר ארד מנהל 13/04/10

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן