איך צד ג' יכול להגיש בקשה כאשר החייב ונושה לא משתפים פעולה?

|

עיקול מטלטלין של צד ג'

ע'' 09/07/12
היכן ניתן לקבל מס ההליך כאשר החייב ונושה לא משתפים פעולה .

מספר הליך

עו"ד שזר .ת 09/07/12
אם אתה צד ג' - תגיש בקשה בשם צד ג' לתיק ההוצאה לפועל.
תומר שזר, משרד עורכי דין וגישור
מנהל הפורום
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן