על איזה יום? שבת?

|

סיום עבודה

יקיר 17/06/09
שלום,
קיבלתי מכתב פיטורים ב 4/6 עם חודש הודעה מוקדמת עד ה 4/7,
כיוון שה 4/7 יוצא יום שבת ומעסיקיי אמרו לי להגיע להתפטר ב 5/7 האם עליהם לשלם לי על יום נוסף או חצי יום?

תודה רבה,
יקיר

על איזה יום? שבת?

עו"ד רענן קריב מנהל 17/06/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן