מה לא מובן ?

|

סוג הרכב אינו מותר לחנייה

ישראל 29/12/10
קיבלתי דו"ח חנייה ע"פ חוק העזר (העמדת רכב וחניתו התשמ"ד 1983 קוד 2-העמדת או חניית רכב במקום חנייה כשסוג הרכב אינו מותר לחנייה במקום החנייה". מייד לאחר השורה הזו קיימת "הערת מפקח-11- חסימת מעבר להולכי רגל".
האם הפקח לא סותר עצמו ולא מכשיל עצמו כאשר בתחילה הוא כותב שהעבירה הינה "סוג הרכב אינו מותר לחנייה.." ואח"כ מסביר כי בעצם העבירה הינה- "חסימת מעבר להולכי רגל"? או שזה מקום חנייה לסוגים מסוימים של רכבים או שזה מעבר להולכי רגל?
האם אני מפספס משהו?
תודה

מה לא מובן ?

מיקו 29/12/10
החניית רכב ,במקום שנאסרה חניה לאותו סוג רכב .עד כאן מובן.
ובהיערת הפקח "חסימת מעבר הולכי רגל "
מדוע נראה לך שהפקח סותר את עצמו ? החניית רכב ,שחנייתו נאסרה במקום זה,וע"י חסמת מעבר הולכי רגל.
סתם לדוגמא ,(רק דוגמא,,,,, ) החניית רכב מיסחרי שחנייתו נאסרה ,וחלקו האחורי של הרכב ,חסם את המדרכה ,כשהרכב חונה על הכביש ,דבר שלא היה קורה עם רכב פרטי.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן