מה הסכום שצריך לכתוב על נכס שנרכש ב-14,000 לירות בשנת 1962?

|

נכס בלירות

ערן 17/09/15
שלום אני ממלא טופס הצהרת מכירת מקרקעין על נכס שרכשתי בשנת 1962 ב14,000 לירות.

כמה אני צריך לכתוב כיום ?

תודה ערן

רכישת נכס בלירות

עו"ד יהודה וישניצקי מנהל 20/09/15

שלום רב


תוכל לקבל מענה לשאלתך במחשבון ההמרה שבאתר בנק ישראל


בברכה


עו"ד יהודה וישניצקי


מנהל פורום נדלן ומקרקעין

דיני נדל"ן

ויצמן 2, תל אביב

03-6097577

lawforums65@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן