האם המעסיק רשאי לקזז משכרי את עלות תיקון הרכב במקרה של תאונה בתפקיד?

|

נהיגה בתפקיד

עזריאל כרמי 03/07/12
במחצית חודש יוני נסעתי בתפקיד ברכב החברה,וגרמתי לתאונה.מעסיקי מחייב אותי במחצית מעלות התיקון.שאלתי הינה האם הוא רשאי לקזז משכרי והאם הדבר חוקי?לתשובתכם המהירה אודה

קיזוז בשכר

עו"ד אחז אגם 03/07/12
עזריאל שלום,כל עוד אפשרות הקיזוז אינה מופיעה בהסכם העבודה שלך לא ניתן לקזז כל סכום מהשכר. 
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן