מה העונש הצפוי לי במשפט בעקבות תאונה עצמית עם כלב שהתפרץ לכביש?

|

משפט בבית דין לתעבורה על תאונה עצמית

נולי 06/02/11
לפני כ7 חודשים כשעוד הייתי נהגת חדשה כלב קפץ לי לכביש איבדתי שליטה ונכנסתי בעץ, בעקבות זה שהייתי נהגת חדשה נשלל לי הרישיון אוטמטית ל 3 חודשים. מחר יש לי משפט, מישהו יודע להגיד לי מה יהיה העונש שאני יקבל? או לעזור בדרך כלשהי ?? 

במה את מואשמת?

יעקבי 06/02/11
האם נהיגה בקלות ראש?
האם אשמה אחרת?
האם חלילה נפצעת? האם פונית לטיפול?
מה היתה תגובתך במעמד חקירת הבוחן?

תאונה עצמית בגין כלב שהתפרץ לכביש

עו"ד חקלאי נועה 06/02/11
נולי
אני במקומך הייתי דוחה את הדיון ובודקת כמה דברים.
קודם כל אם את עדיין נהגת חדשה - הרשעתך תביא לכך שתצטרכי לעבור מחדש תאוריה ואולי גם טסט.

שנית - ישנה פסיקה עניפה בעניין שאת מתארת - וישנם לא מעט מקרים נהגים זוכו מאחריות לתאונה שקרתה בגין תגובה לכלב שהתפרץ לכביש.

הייתי מציעה לך לבקש מחר דחייה של הדיון ולהתייעץ עם עורך דין - אולי בכלל היה לך ביטוח מקיף ואת זכאית ליצוג משפטי מהביטוח...

אגב - לא יכול להיות שנשללת ל- 3 חודשים: רק לחודשיים (3 חודשים זו שלילה רק במקרה שמישהו נהרג כתוצאה מהתאונה...)

כעקרון העונש על העבירה שתיארת הוא לפחות 3 חודשי שלילה - בדרך כלל נהגים חדשים/צעירים מקבלים קצת יותר מהמינימום - תלוי גם בחומרת החבלות...
ובית המשפט מקזז מהעונש את התקופה שכבר נפסלת.

בנוסף מקבלים פסילה מותנית וקנס כספי (1000-2500 ש"ח...)
אם את חיילת בסדיר אז הקנס נמוך באופן משמעותי.

אני חושבת שכדאי לך לשקול היטב אחריותך לתאונה לפני שאת מודה באשמה.

הרישום הזה ילווה אותך לכל החיים - לא שזה יפריע לך להיות נשיא המדינה בעתיד ....- אבל כל פעם שתגיעי בפני שופט על עבירת תנועה כבר יראו שגרמת לתאונה אחת ויחמירו איתך בפעמים הבאות.

מה שלא יהיה- שיהיה לך בהצלחה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן