האם ניתן לתבוע פיצויים על פגיעה נפשית בעקבות תאונת דרכים?

|

מפחדת

רבקה 02/10/13
שלום,

לפני כשנה וחצי הייתי מעורבת בתאונת דרכים ותודה לאלוהים לא נפגעתי.

לצערי, אמנם לא נפגעתי פיזית אבל נפגעתי נפשית - אני מתקשה לישון בלילה, מפחדת מהצל של עצמי ואני לא מדברת בכלל על לנהוג..

האם אפשר לתבוע פיצויים?

פגיעה נפשית עקב תאונת דרכים

עו"ד אריק ארביב מנהל 03/10/13
רבקה שלום, 



כל פגיעה בגוף או בנפש אשר התרחשה בעקבות תאונת דרכים מזכה את הנפגע בפיצוי. 



בכבוד רב, 



אריק ארביב, עורך-דין

מנהל פורום תאונות דרכים

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן