האם אני צריך לשלם מכס על מערכת תופים אלקטרונית שאני קונה בחו"ל?

|

מערכת תופים אלקטרונית

ליפשיץ עמיחי 02/08/15
ברצוני לקנות בחול מערכת תופים אלקטרונית. האם אני צריך לשלם עליה מכס ואם כן כמה אחוזים ?

מערכת תופים אלקטרונית

03/08/15
יבוא ששוויו מעל 200 דולר חייב הצהרה ותשלום מיסים, כולל מע"מ.



במשרדי מע"מ ניתן לברר את הסוגיה אצל נציג המכס.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן