האם המעסיק מחויב לשלם תוספת שכר לעובדים לפי הסכם עם ההסתדרות?

|

מעסיק שלא משלם

דוד בן אבי 09/05/16
שלום רב,
אני עובד מזה מספר שנים כמאבטח בחברת קבלן שמספקת שירות למגזר הציבורי. 
ידוע לי על הסכם שנחתם עם ההסתדרות על תוספת שכר חד פעמית של 1,000 ₪ שהמעסיק צריך לשלם לעובדים החודש וסכום זהה בינואר 2017. 
ברצוני לדעת אם המעסיק מחוייב לשלם? ומה ניתן לעסוק כאשר הוא לא משלם ? ( לטענתו לא חלה חובה כזו ).
תודה מראש,

דוד

מעסיק שלא משלם

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 10/05/16
ראשית יש לבדוק באם כן חלה עליו חובה שכזו . האם הוא נכנס בתוך ההגרה של הסכם המסגרת שנחתם עם ההסתדרות. אם כן והוא מסרב לשלם - אתה יכול גם להגיש תלונה במשרד התמ"ת וגם לתבוע את הסכום בבית הדין.

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן