מהן הכללים לנסיעה במעגל תנועה דו-נתיבי במקרה של תאונה?

|

מעגל תנועה דו-נתיבי

xazar 26/05/10
לפני כמה חודשים קרתה לי תנועה במעגל תנועה דו-נתיבי. נכנסתי בנתיב ימני חיצוני בשביל לעשות 3/4 סיבוב ולצאת לרחוב מקבילי - התכוונתי גם כן לצאת בנתיב ימני שממנו התחלתי לנסוע, אך ב 1/2 סיבוב (כאילו נסיעה ישר) התנגש בי מישהו, כי הוא נסע ישר מנתיב שמאלי. עד עכשיו חשבתי שמי שמתחיל בימין כך מסיים - אך ראיתי באינטרנט שמימין עושים רק פנייה ימינה ונסיעה ישר, אך שמאלה (3/4 סיבוב) רק מנתיב שמאלי. נא לפרט את המקרא הזה מי אשם ומי לא, כי לאחרונה סמתי לב שיש יותר ויותר מעגלי תנועה רב - נתיבים.

התנהגות נכונה במעגל תנועה

עו"ד אנושי אלי 27/05/10
ידידי,
לא כל כך הבנתי מה קרה, אך מצאתי לך מאמר מעניין שיכול אולי לשפוך אור על הנושא - איני אחראי לו.
אבל שים לב זכות קדימה במעגל התנועה הינה לרכב המצוי בו.
בברכה
עו"ד אלי אנושי.

תאונה במעגל תנועה דו נתיבי

צחי 09/06/11
גם לי קרתה היום תאונה דומה. נסעתי במעגל תנועה דו נתיב. נכנסתי למעגל בניב ימני והמכתי לנסוע בו על מנת לצאת ביציאה שניה. לפתע פגעה בי מכונית שנסעה בנתיב שמאלי(הפנימי) . לטענת הנהגת היא תכננה לצאת ביציאה ראשונה ובכך חתכה אותי. מבקשת את עזרתכם אודות החוק שבדבר. מי צודק? איך צרי לנהוג?
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן