האם בשכ"ד למגורים יש חלק פטור וחלק חייב 10% ?

|

מס שכירויות

אבי 28/07/16
שלום רב 

 יש לי הכנסה  של 10000 ש"ח משכירויות ואני משלם 10% מס.   שאלה :האם אני צריך לשלם 10%כל כל עשרת אלפים ש"ח או שאני מוריד סך של 5070 ש"ח  שזה התקרה לפטור (אם אני לא  טועה),ומשלם מס רק על סכום של 4930 ש"ח .

בתודה מראש   

האם בשכ"ד למגורים יש חלק פטור וחלק חייב 10% ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 28/07/16
אבי שלום,
בעקרון, אם מדובר בדירה המניבה לך שכ"ד חודשי, אזי:
או שהכל פטור, אם עומד בתנאים ובתקרת הפטור,
או שעל כל שכ"ד (מהשקל הראשון) - משולם מס בשיעור של 10%.
אם מדובר ב- 2 דירות, אולי ניתן לעשות שימוש הן בפטור והן במס לפי 10%, אבל זה כבר משהו אחר.
מקווה שסייעתי.   

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן