האם כדאי למכור דירה ב-2013 או 2014 כדי למזער את מס השבח?

|

מס שבח ב2014

יוסי 28/10/13
מס שבח לדירה

1 התקבלה מהורים ללא תמורה בינואר 2012

2 החלק בדירה שליש

3 בבעלותי יותר מדירה אחת 

4 נמכרה דירה ב4 שנים האחרונות עם ניצול הפטור אך לפני 2011



מעונין למכור עם מינמום מס שבח מוקדם ככל האפשר , האים למכור ב 2013 או ב 2014 



תודה


מס שבח- תשובה

עו"ד ענת קציר מנהלת 29/10/13
יוסי שלום,



בעקרון על פי התיקון האחרון לחוק מיסוי מקרקעין, מס השבח נצבר החל מ- 1.1.14 במכירה של דירה יחידה.

כדי לתת תשובה מלאה יש לדעת מתי נרכשה הדירה שברצונך למכור.



בברכה,

ענת קציר, עו"ד

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן