האם יש לשלם מיסי יבוא על סמארטפון מחודש (REFURBISHED) המגיע לארץ?

|

מס על סמארטפון מחודש (REFURBISHED)

ארי 27/12/15
שלום רב,



כידוע קיים מיסוי של 34% על סמארטפונים מחו"ל. האם בהזמנת סמארטפון מחודש (REFURBISHED), יש גם צורך בתשלום מסים בהגיעו לארץ או שזה רק על מוצרים חדשים?



תודה

מס על סמארטפון מחודש (REFURBISHED)

30/12/15
מיסי יבוא ישולמו גם על מכשירים מחודשים ואף על מכשירים משומשים.



המס נקבע על פי הערך שהמכס מייחס להם.


קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן