האם מכתב סיום עבודה הוא מכתב פיטורין ומה הזכאות לפיצויים?

|

מכתב סיום עבודה/מכתב פיטורין

ויקי 22/02/16
שלום!

האם מכתב סיום עבודה=מכתב פיטורין?האם אפשר לקבל פיצועים עם קבלת מכתב סיום עבודה?אני לא מתכוונת לפיצועים לפי סעיף 14 אלא פיצועים עקב פיטורין.

תודה!

מכתב סיום העסקה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 23/02/16



שאתך לא ברורה מספיק. מקווה שאצליח לענות על שאלתך במידה ופוטרת את זכאית לפ"פ. פיצויים לפי סעיף 14 ופ"פ - הם אותו הדבר.


בברכה, 







עדי אורן פריאנטי, עו"ד



מנהלת פורום דיני עבודה







שדרות ירושלים 18, אשדוד.



טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן