"יש לי ילד בן 18 שמתגייס לצבא. מה גובה סכום המזונות שעליי לשלם?"

|

מזונות

אמיר 18/06/23
שלום 

אשמח לתשובה כיצד עליי לחשב את המזונות לאחר גיל 18.



אני יודע שיורד שליש. השאלה היא כזאת:



 יש לי 2 ילדים אחד בן 18 מתגייס באוגוסט והילדה הקטנה בת 12.



לבכור אני משלם עד סיום הלימודים ביוני. אני משלם כל חודש מזונות ומדור סכום קבוע .



האם אני מוריד מהסכום הכולל שליש או שמחשב כל ילד בנפרד המדור הוא 40 אחוז עבור 2 הילדים .



אשמח לתשובה בנושא .



תודה רבה. 

"יש לי ילד בן 18 שמתגייס לצבא. מה גובה סכום המזונות שעליי לשלם?"

עו"ד גיא רוטרף מנהל 21/06/23

אמיר שלום רב,




אכן, במהלך השירות הצבאי נהוג לשלם 1/3 מהסכום ששולם טרם הגיוס.




ראשית, בחן את ההסכם / פסק הדין ואולי תמצא שקיימת הוראה ספציפית.




ככל שלא קיימת הוראה, מקובל לחלק את סכום המזונות הכולל למספר הילדים (במקרה שלך 2 אם הבנתי נכון) ומהסכום שתקבל - תפחית 2/3 נוכח גיוס הבן. את מזונות הבת הקטנה עליך להוסיף ולשלם כרגיל, עד למועד גיוסה.




בהצלחה.




מנהל פורום דיני משפחה

מגדל ב.ס.ר. 2, דוד בן גוריון 1, בני ברק

054-5837886

guy@rotraff-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן