איך מתבצע תשלום המזונות בחודש שבו הילד מגיע לגיל 18?

|

מזונות

טל דרורי 14/02/23
שלום , 
ב 18.6.23 הבן שלי יגיע לגיל 18 . 
איך מתבצע תשלום המזונות בחודש זה ? 
את תשלום המזונות אני מקבלת ישירות לחשבוני כל 2 לחודש.
תודה על המענה 

תשלום מזונות מעל גיל 18

עו"ד אורית אוחנה מנהלת 14/02/23

שלום טל,

מעל גיל 18 ועד גיל 21 נהוג כי משולם 1/3 מסכום המזונות, אך בדקי מה אומר הסכם הגירושין שלך או פסק הדין שניתן בעניין, לרוב יש לכך התייחסות. (לעיתים כתוב: מגיל 18 או סיום יב' כיתות, לפי המאוחר מבניהם, ישולם 1/3 מסכום המזונות ולעיתים יש אף התייחסות לאן יועבר הכסף, אם לאֵם או לחשבון הקטין ישירות).


מנהלת פורום דיני משפחה

ארז 18, הסוללים

054-785-3154

oritohana.law@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן