איך ניתן להגיש תביעת חוב לביטוח לאומי במקרה של אי תשלום משכורת?

|

לא שילמו משכורת.

ל 23/11/17
בעלי נכה ,מקבל קצבת נכות. עבד במסעדה אשר נסגרה בפיתאומיות, ללא הודעה מוקדמת ולא
שולמה לבעלי משכורת אחרונה . בעל המקום ממליץ לנו להגיש בקשה לבית די לעבודה. אני לא
מבינה מה לעשות ???

אי תשלום משכורת

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 26/11/17
שלום רב
ככל ומדובר במספר עובדים יש להתאחד ולהגיש בקשה לפירוק ואז לאחר שימונה מנהל מיוחד / כונס ניתן יהיה להגיש תביעת חוב לביטוח לאומי שתועבר לבחינתו ואישורו

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן