כמה זמן נמשך הליך הוצאה לפועל ומה לעשות במקרה של עיכובים?

|

כמה זמן הליך של הוצאה לפועל

ספיר טויזר 12/03/12
לפני כחודשיים בצעתי דרך עורכת הדין שלי תביעה למדד מזונות ,עברו כבר חודשיים , כמה זמן כל ההליך הזה? מדוע יש עיכובים ? למי אני רשאית לפנות? תודה

הליך הוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 12/03/12
קשה לדעת האם בכלל יש עיכוב.
צריך לבצע מסירה תחילה, ורק בחלוף 20 ימים אפשר לפעול - יתכן שאין כל עיכוב.
תבדקי מול עו"ד איפה עומד התיק.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן