האם, כאשר יש כמה נתבעים, מגישים כתב הגנה אחד?

כאשר מוסיפים נתבע נוסף לתביעה

דימה 15/11/23
שלום רב,
במקרה שבו תביעה התחילה בנתבע אחד (אני) ואחרי מספר הגשות של כתבי הגנה ונספחים התובעת החליטה להוסיף אדם נוסף לתביעה - האם עלינו (הנתבעים) לרשום כתב הגנה אחד משותף או להגיש 2 כתבי הגנה נפרדים?
תודה רבה

האם, כאשר יש כמה נתבעים, מגישים כתב הגנה אחד?

עו"ד אבי קיסוס מנהל 20/11/23

שלום רב,

ניתן לבחור בין שתי האפשרויות; שכל נתבע יגיש כתב הגנה נפרד או שכל הנתבעים יגישו כתב הגנה אחד. 

בתקווה לבשורות טובות ולימים טובים יותר.

מנהל פורום עורכי דין

שלהב 117 ספיר, ערבה תיכונה

aykisos@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן